torsdag den 29. oktober 2009

læseplaner og artikler

Læseplaner er guds gave til... Ja, dem der nu har tænkt sig at læse pensum inden forelæsningerne, men det er åbenbart blevet skrottet i år. På første kvartal var de langsomme, denne gang tror jeg bare de har droppet det. Biochem kom op i går aftes engang, hvilket er fint nok, men resten mangler. Selv har jeg kun én dag tilbage af min ferie, og så står den på arbejde, så hvordan skal jeg nogensinde kunne forberede mig til den kommende uge? De må være de dovneste mennesker i verden de forelæsere, for det er jo ikke fordi boglisterne osv. ikke er blevet lavet. Jeg smuttede ned i boghandlen for at spørge om de dernede vidste hvilke bøger der var bestilt hjem til de enkelte fag, og det gjorde de sjovt nok. Altså har underviseren været inde og bestille bøger hjem. Hvor langt er der fra at gøre det, til at taste det ind i et word-dokument og smide det på blackboard?

Men så ligger der i det mindste et lille protip skjult der:

Protip #4
Hvis du mangler en læseplan, og derfor ikke har købt nogen bøger, så smut i boghandlen og spørg den glade mand med brillerne, han ved alt.


I øvrigt er den nye udgave af RUST lige kommet på gaden, hvor interviewet med mig er i. Det er egentlig udemærket synes jeg, men de har så valgt nogle uddrag her fra bloggen der er rimelig intetsigende, bedst som jeg havde siddet og sagt, at bloggen ikke skulle virke for dagbogsagtig. Lidt uheldigt. Men man er vel hykler.

Ingen kommentarer: