tirsdag den 1. september 2009

Kantinen

Det virker lidt som et mysterie når jeg tænker over det. Jeg forstår ikke hvordan Eurest kan få lov til at bestyre universitetets kantiner. Bevares, de laver da somme tider noget ok mad, og de har et fint nok udvalg. Priserne er dog fuldstændigt urimelige, når man tænker på hvem der skal handle der. Det ville være rart, hvis man som studerende kunne komme der hver dag, og samtidig vide at man havde råd til sin frokost. Sidste år var det ikke så slemt. Jeg kunne nøjes med kun at købe frokost, og så slippe 15-18 kroner når maden kom på vægten. Men i sidste uge følte jeg mig næsten økonomisk krænket, hvis man kan sige det sådan. Jeg puttede nogle nudler på en tallerken. Det mindede lidt om det man kunne få på en kina-restaurent der sælger china-boxes, men bare af en lidt ringere kvalitet. Til det tog jeg så en kold cola. Jeg forventede godt nok colaen ville trække lidt op, men så stor en portion nudler havde jeg heller ikke taget. Da jeg skulle betale bad de om 37 kroner! HVAD?! 37 KRONER?!? For de penge kunne jeg kræft edme være gået på McDonalds! Og hvad er det her? NUDLER! de burde koste en fucking femmer. SKAM JER!

Ja, så nu smører jeg madpakke hjemmefra igen....

Ingen kommentarer: