onsdag den 30. september 2009

Apropos

Jeg er åbenbart ikke den eneste der er vred på kantinens priser. Jeg blev interviewet til RUST her den anden dag, fordi jeg skriver denne blog, og i den anledning læste jeg den sidste udgave af bladet (oktober). Her har Morten Thrane skrevet en klumme om netop kantinen, som jeg i øvrigt synes rammer rimelig spot on, bare fra en mere cigaret-orienteret vinkel. Jeg kan kun anbefale at læse den. Nu må de sgu snart indse at deres priser ikke holder i den kantine!

Jeg kom i øvrigt først med en sviner Morten! ;)

 I øvrigt sagde jeg til interviewet, at jeg ikke synes en blog skal være dagbogsagtig opremsning, men ok, jeg falder vidst nogengange selv igennem på det punkt, selvom jeg prøver at holde mine indlæg historie-agtige og spændende når jeg kan. Dobbeltmoral er dobbelt så godt!

Later

Ingen kommentarer: